ثبت نام آزمون نمونه دولتی

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند ثبت نام آزمون نمونه دولتی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

زمان شروع ثبت نام آزمون نمونه دولتی

با توجه با متغیر بودن زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی در سال های مختلف برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نمی توان از قبل زمان دقیقی را اعلام نمود. اما با توجه به سنوات گذشته معمولا ثبت نام آزمون نمونه دولتی نیز به مانند آزمون تیزهوشان در اسفند ماه برگزار می شد. اما امسال با توجه به تغییرات کسترده ای که قرار است در زمینه نحوی پذیرش و برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی اعمال گردد ثبت نام این آزمون در اواخر فروردین ماه تا اوایل اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت. به همین جهت داوطلبان بایستی با توجه به دستورالعمل هایی که در ادامه این مطلب بیان می شود نسبت به ثبت نام خود ا در این بازه زمانی قدام نمایند.

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی

همه ساله ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت استانی و از طریق سایت های استانی و به صورت جداگانه انجام می گرفت. در این ثبت نام ها هر کدام از داوطلبان می بایست به سایت نمونه دولتی استان خود مراجعه می کردند. اما با توجه به تغییراتی که امسال با آن مواجه خواهیم شد ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق سایت www.azmoon.medu.ir و به احتمال فراوان به طور مشترک و هماهنگ با ثبت نام آزمون تیزهوشان صورت خواهد گرفت. از این رو داوطلبانی که امسال قصد شرکت در آزمون و تحصیل در مدارس نمونه دولتی را دارند با توجه بازه زمانی اعلام شده به این سایت مراجعه نمایند.

نحوی ثبت نام آزمون نمونه دولتی

همانگونه که بیان شد ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت اینترنتی انجام می گیرد. البته با کمی تفاوت نسبت به سال های گذشته که این تفاوت مربوط به سایتی است که این ثبت نام در آن صورت خواهد گرفت. از این رو در بازه زمانی اواخر فروردین ماه که لینک ثبت نام در سایت www.azmoon.medu.ir فعال می شود پس از ورود به سایت جهت ثبت نام ایتدا می بایست وارد پنل کاربری داوطلب شد. برای ورود با توجه به تصویر ابتدا می بایست کد ملی داوطلب و رمز همگام یا شماره شناسنامه داوطلب را در این بخش تایپ نموده و وارد پنل کاربری شوید.

[caption id="attachment_382" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام آزمون نمونه دولتی ثبت نام آزمون نمونه دولتی[/caption]

پس از ورود به پنل کاربری داوطلب و تکمیل مراحل ثبت نام که شامل وارد نمودن اطلاعات شخصی دانش آموز است . البته یکی دیگر از این مراحل شامل واریز هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی است که در ادامه این مقاله در این زمینه توضیحات لازم را ارائه خواهیم نمود.

نحوی پرداخت و میزان هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی

به مانند ثبت نام آزمون تیزهوشان آزمون مدارس نمونه دولتی نیز هزینه ای دارد که بایستی توسط داوطلب برگزار گردد. هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی در سال های گذشته با توجه به این که ثبت نام به صورت استانی و جداگانه انجام می گرفت ، پرداخت هزینه ثبت نام نیز متفاوت با یکدیگر و در برخی به صورت دستی و از طریق مدیر مدرسه یا به صورت اینترنتی و به حساب آموزش و پرورش استان انجام می گرفت. البته نحوی پرداخت هزینه در داخل دفترچه معمولا بیان می شد. اما امسال با توجه به تغییرات گسترده ای که در زمینه نحوی ثبت نام آزمون نمونه دولتی شاهد آن هستیم هزینه ثبت نام که مبلغی در حدود 15 هزار تومان خواهد بود به صورت اینترنتی و از طریق سایت www.azmoon.medu.ir انجام خواهد گرفت. برای این منظور با ورود به پنل کاربری داوطلب و کلیک بر روی وضعیت پرداخت وارد درگاه اینترنتی پرداخت شده و با وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی عضو شتاب و دارای رمز دوم هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی را پرداخت نمود.

توضیحات پایانی در ثبت نام آزمون نمونه دولتی

از موارد مهمی که داوطلبان بایستی در مورد آن اطلاعات کاملی را کسب نمایند در زمینه شرایط و ضوابط و همچنین ظرفیت های مدارس نمونه دولتی در رشته های مختلف می باشد. برای اطلاع از تمامی این موارد می توان به هنگام مراجعه به سایت www.azmoon.medu.ir به منظور ثبت نام با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی و شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی در این زمینه  و همچنین ظرفیت های اعلامی مدارس مختلف اطلاعات کاملی را کسب نمود.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند ثبت نام آزمون نمونه دولتی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

مدارس تیزهوشان

مدارس نمونه دولتی

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط ثبت نام آزمون نمونه دولتی

مدارس نمونه دولتی

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

ثبت نام مدارس ماندگار البرز

www.azmoon.tehranedu.ir

منبع:

ثبت نام آزمون نمونه دولتی