منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و بطور کلی درباره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_3534" align="aligncenter" width="600"]منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت[/caption]

 

موارد مطرح در منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

در زمینه منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت پرسش هایی برای داوطلبان مطرح می باشد که در این مقاله سعی بر آن نموده ایم که به حداقل برسانیم. در این بخش نیز به مانند دیگر مقالات منتشر شده در این سایت ابتدا به بیان تیتر وار مطالب خواهیم پرداخت تا داوطلبان با مطالب بررسی شده در این مقاله آشنا گردند. و سپس به توضیح هر کدام به صورت جداگانه می پردازیم. از جمله این موارد می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. جایگاه و اهمیت منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
  2. نحوه اطلاع از منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
  3. توضیحات پایانی در منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

جایگاه و اهمیت منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

همانگونه که بیان کردیم اولین اصل و یا بهتر است بگوییم اولین گام در زمینه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اطلاع از منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و تهیه این منابع می باشد. حال سوال اصلی این است که چرا این مورد اهمیت دارد. به طور کلی برای این که داوطلبان بتوانند به شکل مطلوبی برای آزمونکارشناسی ارشد وزارت بهداشت آماده گردند بایستی از منابع اصلی استفاده نمایند. در بسیاری از آزمون ها که منابع از قبل مشخص نمی باشد معمولا داوطلبان دچار سردرگومی و ابهامات متعددی می گردند. اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد برای آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در زمینه منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشد که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت.

نحوه اطلاع از منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

بخش مهمی از دفرچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اختصاص به بیان منابع رشته های مختلف وزارت بهداشت در این آزمون دارد. که این خود مهمترین امتیاز برای این آزمون به حساب می آید. از این رو داوطلبان برای اطلاع از منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بایستی در ابتدا با سامانه سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه نموده و اقدام به دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نمایند. پس از دانلود این دفترجه در بخش مشخص این آن از منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اطلاع حاصل نمایند. به طور مثال در این دفترچه در زمینه منابع آزمون رشته روانشناسی  و درس روانشناسی بالینی کتاب های روانشناسی بالینی هفری پی کرامر داگلا ای برنستاین و ویکی پرز مهرداد فیروز بخت ، راهنمای سنجش روانی جلد 1 و 2 تالیف گری گریت- مارنات ترجمه دکتر حسن پاشا شریف ، آسیب شناسی روانی جلد 1 و2 تالیف دکتر دیوید سون مترجمه دکتر حمید شمسی پور ، خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوم آخرین ویراست و چند کتاب دیگر معرفی شده است که در این بخش بیان نکردیم.

 

[caption id="attachment_3535" align="aligncenter" width="600"]منابع رشته های ارشد وزارت بهداشت منابع رشته های ارشد وزارت بهداشت[/caption]

توضیحات پایانی در منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

همانگونه که بیان گردید یکی از مهمترین ابزار های داوطلبان برای موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت منابع آزمون می باشد. در این زمینه نیز وزارت بهداشت به شکل بسیار مناسبی اقدام نموده و منابع هر کدام از رشته ها را به صورت مشخصی اعلام نموده. همچنین بخش هایی از منابع را که نیازی به مطالعه آن وجود ندارد نیز مشخص کرده اند. که تمامی این موارد تنها در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مشاهده می شود و در آزمون های کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد چنین اقدامی از سوی وزارت علوم مشاهده نشده است. در پایان در صورتی نیاز به دیگر اطلاعات در زمینه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت داشته باشد می توانید به لینک هایی که در انتهای مقاله قرار داده شده است مراجعه نمایید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و بطور کلی درباره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد

دکتری

دکتری وزارت بهداشت

دکتری دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه پیام نور

پیراپزشکی

کارشناسی ارشد

کارشناسی وزارت بهداشت

مطالب مفید منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی

لیست رشته های پیراپزشکی

پزشکی بدون آزمون

پرستاری بدون آزمون

دندانپزشکی بدون کنکور

دامپزشکی بدون کنکور

مامایی بدون کنکور

 منبع:

منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت