نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و بطور کلی درباره دانشگاه پیام نور مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

 

[caption id="attachment_2455" align="aligncenter" width="600"]نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور[/caption]

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

پس از این که داوطلبان در بازه زمانی دی ماه نسبت به شرکت در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور اقدام نمودند در حدود یک ماه بایستی برای دریافت نتیجه این آزمون منتظر بمانند. به همین جهت بر اساس سنوات گذشته می توان گفت که نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در اوایط بهمن ماه صورت می گیرد. البته زمان اعلام نتایج فراگیر دانشگاه پیام نور به زمان برگزاری آزمون بستگی دارد. به همین دلیل در آخرین دوره پذیرش فراگیر دانشگاه پیام نور که زمان برگزاری آزمون زودتر از دوره های قبلی برگزار شد . نتیجه آزمون نیز به همان نسبت زودتر از دوره های قبلی در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

سامانه دریافت نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

همانگونه که داوطلبان برای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org اقدام نمودند. برای دریافت نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور نیز بایستی به این سامانه مراجعه نمایند. به هنگام مراجعه به این سامانه ابتدا از طریق نوارابزار سمت راست این سامانه وارد بخش دانشگاه پیام نور این سایت شوید. پس از ورود به این بخش ابتدا بایستی بر روی لینک دریافت نتیجه کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نورکلیلک نمایید. پس از کلیک بر روی این لیک وارد بخش ورود اطلاعات داوطلب شده و با توجه به تصویر زیر از یکی از این روش ها برای دریافت نتیجه اقدام نمایید.

 

[caption id="attachment_2449" align="aligncenter" width="600"]نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور[/caption]

 

نحوه دریافت نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

پس از ورود به این بخش داوطلبان بایستی از طریق یکی از این سه روش برای دریافت نتیجه اقدام نمایند. در روش اول داوطلبان بایستی ابتدا شماره داوطلبی به همراه شماره شناسنامه را در بخش تعیین شده وارد نمایید. شماره داوطلبی در واقع شماره ای است که بر روی کارت ورود به جلسه فراگیر دانشگاه پیام نور چاپ شده است. در صورتی که به شماره داوطلبی دسترسی ندارید از دیگر روش ها استفاده نمایید.

روش دوم برای دریافت نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور استفاده از روش شماره پرونده می باشد. به این صورت که در این روش داوطلبان بایستی شماره پروند خود را در قسمت تعیین شده و همچنین شماره شناسنامه خود را وارد نماییند. البته روش سومی نیز وجود دارد که در آن داوطلبان شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را بایستی وارد نمایند.

توضیحات پایانی در زمینه نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

پس از این که داوطلبان نتیجه آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور را کسب نمودند در صورتی که حد نصاب لازم را کسب نموده و به اصطلاح در آزمون نمره قبولی را کسب کردند بایستی در بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام حضوری خود در دانشگاه پیام نور اقدام نمایند. لازم به ذکر است که در صورت عدم اقدام در زمان مقرر امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت. همچنین در صورتی که داوطلب هیچ کدام از اطلاعات خود مانند شماره پروند یا شماره داوطلبی خود را برای دریافت نتیجه آزمون در دسترس نداشته باشند می توانند با مراجعه بخش سیستم درخواست سامانه سازمان سنجش و عضویت در این سامانه نسبت به ثبت درخواست جهت دریافت مجدد اطلاعات خود اقدام نماید. این سامانه معمولا کمتر از 24 ساعت به درخواست های ثبت شده پاسخ می دهد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و بطور کلی درباره دانشگاه پیام نور مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید