www.azmoon.tehranedu.ir

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند ثبت نام در سایت www.azmoon.tehranedu.ir مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

بخش های مختلف سایت www.azmoon.tehranedu.ir

همانگونه که بیان شد مهمترین کاربرد سایت www.azmoon.tehranedu.ir در زمینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی می باشد که البته کارکرد های دیگری نیز دارد که در این بخش مهمترین کارکرد های آن را خواهیم گفت.

ثبت نام آزمون نمونه دولتی

خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون نمونه دولتی

شرایط و ضوابط مدارس نمونه دولتی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

اعتراض به نتیجه آزمون

تکمیل ظرفیت آزمون نمونه دولتی

ثبت نام مدارس ماندگار البرز

ثبت نام مدارس فرهنگ تهران

در ادامه این مقاله به توضیح و بیان هر کدام از این بخش ها خواهیم پرداخت.

ثبت نام آزمون نمونه دولتی  در www.azmoon.tehranedu.ir

مهمترین کاربرد سایت www.azmoon.tehranedu.ir که معمولا بیستر بازدید سایت مربوط به آن است ، ثبت نام آزمون نمونه دولتی می باشد. برای انجام این ثبت نام داوطلبان تحصیل در مدارس نمونه دولتی  بایستی در بازه زمانی مشخص که از طریق سایت اطلاع رسانی می شود و معمولا اسفند ماه هر سال است با مراجعه به صفحه اول سایت و کلیک بر روی لینک ثبت نام و یا لینک ورود به سامانه که در پایین سایت قرار داده اند وارد مرحله ثبت نام می شوند.

برای شروع ثبت نام ابتدا داوطلبان می بایستی نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام که معمولا مبلغی در حدود 15 تا 20 هزار تومان می باشد اقدام نموده و فرایند ثبت نام داوطلب را تکمیل نمایند.

[caption id="attachment_389" align="aligncenter" width="600"]www.azmoon.tehranedu.ir سایت www.azmoon.tehranedu.ir سایت[/caption]

خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون نمونه دولتی در www.azmoon.tehranedu.ir

همانگونه که در بخش قبل بیان شد برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی بایستی داوطلبان ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند. که مبلغی در حدود 15 تا 20 هزار تومان را شامل می شود. برای این خرید به هنگام ورود به سایت www.azmoon.tehranedu.ir لینک ثبت نام در کنار سایت لینکی با عنوان خرید کارت قرار داده شده است که از طریق این لینک و وارد کردن کد ملی داوطلب وارد سامانه خرید کارت اعتباری شده و نسبت به خرید کارت ثبت نام اقدام نمایید. لازم به ذکر می باشد به مانند دیگر خرید های اینترنتی داوطلبان می بایست به هنگام خرید کارت عضو شتابی که حاوی رمز دوم باشد را به همراه داشته باشند.

شرایط و ضوابط مدارس نمونه دولتی در www.azmoon.tehranedu.ir

از اصول اولیه برای ورود به هر مرکز آموزشی اطلاع از شرایط و ضوابط خاص آن مرکز آموزشی می باشد. از این رو لازم است که داوطلبان شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی  ابتدا می بایست نسبت به اطلاع از شرایط و ضوابط مدارس نمونه دولتی  اقدام نمایند. برای این منظور ابتدا وارد سایت www.azmoon.tehranedu.ir شده و با دانلود دفترچه ثبت نام ضوابط مدارس نمونه دولتی  نسبت به این مدارس اطلاعات کاملی را کسب نمایند. در این دفترچه همچنین اطلاعاتی در زمینه ظرفیت و رشته های مختلف مدارس نمونه دولتی  ، آدرس مدارس نمونه دولتی  ضوابط مدارس نمونه دولتی  ، مراحل ثبت نام و... قرار داده شده است که مطالعه دقیق هر کدام از این موارد برای تک تک داوطلبان توصیه می شود.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی در www.azmoon.tehranedu.ir

قبل از ورود به جلسه آزمون و شروع آن یکی از مهمترین اقداماتی که داوطلبان می باستی انجام دهند ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می باشد. برای دریافت کارت ورود به جلسه به مانند دیگر مراحل ثبت نام این آزمون از طریق سایت www.azmoon.tehranedu.ir بایستی اقدام شود. کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی معمولا یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق این سایت در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. برای دریافت کارت ورود به جلسه ابتدا وارد سایت نمود و بر روی لینک دریافت کارت که در صفحه اصلی سایت وجود دارد کلیک نموده و با وارد نمودن اطلاعات خود نسبت به دریافت کارت اقدام نمایید.

لازم به یاد آوریست که بدون داشتن کارت ورود به جلسه از شرکت داوطلب در آزمون ممانعت به عمل می آید.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی در www.azmoon.tehranedu.ir

نتایج آزمون معمولا یک تا دو ماه پس از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. برای دریافت آزمون نیز داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت و وارد نمودن اطلاعات پروند خود در بخش تعیین شده وارد پنل کاربری خود در این سامانه شده و نسبت به دریافت نتیجه آزمون اقدام نمایند.

اعتراض به نتیجه آزمون در www.azmoon.tehranedu.ir

بنا به هر دلیلی اگر داوطلبی در این آزمون نتیجه دلخواه خود را بدست نیاورد و نسبت به نتیجه آزمون معترض باشد می تواند اعتراض خود را از طریق سایت به صورت اینترنتی ثبت نماید. برای ثبت اعتراض می توانید بعد از اعلام نتایج وارد پنل کاربری خود در سایت www.azmoon.tehranedu.ir شده و با کلیک بر روی کلمه اعتراض ، اعتراض خود را به نتیجه آزمون ثبت نمایید.

[caption id="attachment_390" align="aligncenter" width="600"]azmoon.tehranedu.ir azmoon.tehranedu.ir[/caption]

تکمیل ظرفیت آزمون نمونه دولتی در www.azmoon.tehranedu.ir

بعد از اعلام نتایج و همچنین ثبت نام دانش آموزان قبول شده معمولا در برخی از مدارس ظرفیت هایی خالی می ماند. برای پر کردن این ظرفیت های خالی نیز از میان دانش آموزان شرکت کننده در آزمون افرادی که دارای بالاترین نمره باشد انتخاب می گردد. تکمیل ظرفیت در واقع آزین شانس برای ورود به مدارس نمونه دولتی  می باشد از این رو بایستی داوطلبان جا ماند تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به تکمیل ظرفیت را پیگیری نمایند.

ثبت نام مدارس ماندگار البرز در www.azmoon.tehranedu.ir

مدارس ماندگار البرز از دیگر مدارس تهران می باشد که ثبت نام آن از طریق سایت www.azmoon.tehranedu.ir انجام می گیرد. ثبت نام مدارس ماندگار البرز در دو پایه هفتم و دهم انجام می گیرد . برای ثبت نام این مدارس نیز بایستی در بازه زمانی از قبل تعیین شده که مانند مدارس نمونه دولتی  معمولا در اسفند ماه است به این سایت مراجعه نموده و با کلیک بر روی لینک ثبت نام مدارس البرز وارد مراحل ثبت نام این مدارس شد. مراحل ثبت نام مدارس البرز تقریبا مانند مدارس نمونه دولتی  می باشد.

ثبت نام مدارس فرهنگ تهران در سایت www.azmoon.tehranedu.ir

ثبت نام مدارس فرهنگ که در تهران می باشد از طریق این سایت معمولا در بازه زمانی اسفند ماه انجام می گیرد و مراحل آن مانند مدارس نمونه دولتی  و ماندگار البرز است ، با این تفاوت که ثبت نام در مدارس فرهنگ مخصوص داوطلبان متوطه دوم و برای رشته علوم انسانی می باشد.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند ثبت نام در سایت www.azmoon.tehranedu.ir مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مدارس تیزهوشان

مدارس نمونه دولتی

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط www.azmoon.tehranedu.ir

مدارس نمونه دولتی

ثبت نام آزمون نمونه دولتی

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

ثبت نام مدارس ماندگار البرز

منبع:

www.azmoon.tehranedu.ir