ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2365" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد[/caption]

 

موارد مهم در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

همانگونه که بیان گردید دانشگاه آزاد با توجه به برخی ضوابط و شرایط اقدام به ثبت نام بدون کنکور نموده است. در این قسمت به برخی از موارد مهم در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اشاره خواهیم نمود تا در ادامه به توضیح آن بپردازیم.

  1. زمان شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  2. ضوابط و شرایط اولیه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  3. توضیحات پایانی در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

زمان شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

در بخش ابتدایی و همچنین سایر مطالب منتشر شده بیان گردید که دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع تحصیلی خود ثبت نام بدون کنکور دارد. این دانشگاه به تناسب مقطع تحصیلی در بازه های زمانی خاصی اقدام به پذیرش بدون آزمون از میان داوطلبان دارای شرایط می نماید. به طور مثال در بازه زمانی اواسط مرداد ماه در دو سال اخیر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی صورت می گیرد. با توجه به تنوع مقاطع تحصیلی بازه های زمانی متفاوتی برای ثبت نام داوطلبان وجود دارد. داوطلبان عزیز می توانند برای اطلاع از زمان دقیق شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای هر مقطعی به یکی از لینک های ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ، ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد مراجعه نمایید.

ظوابط و شرایط اولیه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

در بخش های قبل بیان شد که دانشگاه آزاد با رعایت برخی ضوابط و شرایط اقدام به پذیرش بدون آزمون داوطلبان می نماید. از جمله این ضوابط اولیه می توان به مدرک پایه اشاره نمود. به این صورت که داوطلبان بایستی برای ثبت نام در هر مقطعی مدرک مقطع پایین تر را داشته باشند. همچنین داوطلبان بایستی در دانشگاه های دیگری دانشجو نباشند. در صورتی که در زمان ثبت نام اولیه در واحد دیگری دانشجو باشند بایستی ابتدا از دانشگاق قبلی اعلام انصراف نمایند. برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرایط دیگری برای هر مقطع وجود دارد که داوطلبان عزیز می توانند به لینک های مرتبط با مقطع  و همچنین دفترچه دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

 

[caption id="attachment_2366" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون کنکور آزاد ثبت نام بدون کنکور آزاد[/caption]

 

توضیحات پایانی در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

یکی از مواردی که ممکن است در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مورد سوال باشد در زمینه اعتبار مدرک در این دوره ها می باشد. در این زمینه بایستی بیان گردد که از آنجایی که تمامی واحد های گذرانده شده در این دوره هیچ تفاوتی با پذیرش با آزمون ندارد از این رو از لحاظ مدرک نیز تفاوتی وجود ندارد. همچنین مدرک این دوره مورد تائید وزارت علوم تحقیقا و فناوری می باشد. مورد دیگر این که در پذیرش بدون آزمون امکان تغییر رشته و یا محل دانشگاهی وجود ندارد و داوطلبان بایستی تا پایان دوره در همان رشته به تحصیل بپردازند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد و سراسری

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

منبع:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد