x تبلیغات
مشاوره تلفنی تحصیلی سپید دانشگاه

تغییرات کنکور سراسری 98

 بزرگترین آزمون که در سطح کشور برگزار می گردد و در آن پذیرفته شدگان و ورودی ها دانشگاه های کشور مشخص می گردد کنکور سراسری می باشد. این آزمون نیز پس از ادغام کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد از اهمیت بالاتری نیز برخوردار گردید.در این مقاله در واقع به بیان تغییرات کنکور سراسری 98 خواهیم پرداخت. در دوره های مختلفی تغییراتی کلی در زمینه کنکور به وجود آمده که یکی از این دوره هایی که این تغییرات ایجاد خواهد شد همین کنکور سراسری 98 می باشد. از این رو در این مقاله برای آن دسته از داوطلبان کنکور سراسری 98 که رد این زمینه سوال و یا ابهامی دارند در این مقاله توضیحاتی در رابطه با تغییرات کنکور سراسری 98 ارائه خواهیم نمود که امید است مورد توجه و استفاده این دسته از داوطلبان قرار گیرد.

 

ادامه مطلب

شرکت مجدد در کنکور سراسری

 یکی از موضواعاتی که به نظر می رسد ذهن دانشجویان در حال تحصیل را بارها به خود مشغول سازد در زمینه شرکت مجدد در کنکور سراسری و شرایط و ضوابط این امر می باشد. و با توجه به این که در مقاله انصراف از دانشگاه دولتی برای انصراف از این دانشگاه ها جریمه هایی تعیین شده آیا این امر قانونی به حساب می آید. هدف ما در این مقاله در واقع پاسخگویی به این سوالل و سوالات احتمالی که ممکن است در رابطه با شرکت مجدد در کنکور سراسری برای داوطلبلان و دانشجویان دانشگاه سراسری مطرح باشد. از این رو در صورتی در این زمینه سال و یا ابهامی داشته باشید می توانید به ادامه این مقاله مراجعه نمایید.

 

ادامه مطلب

انصراف از دانشگاه دولتی

 یکی از موضوعاتی که ممکن است مورد توجه داوطلبان و دانشجویان دانشگاه های سراسری قرار گیرد در رابطه با انصراف از دانشگاه دولتی باشد. با توجه به این که دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه ها هزینه ای پرداخت نمی نمایند از این رو قوانین و ضوابط خاصی برای انصراف از تحصیل در این داتنشگاه ها وجود خواهد داشت که هر کدام در حالت های مختلفی می باشد. از این رو در این مقاله برای رفع ابهاماتی که ممکن است داوطلبان کنکور سراسری و یا حتی دانشجویان دانشگاه سراسری در رابطه با انصراف از دانشگاه دولتی داشته باشند توضیحاتی ارائه خواهیم نمود. از این رو در صورت داشتن ابهام و یا سوال در این زمینه به ادامه مقاله توجه نمایید.

 

ادامه مطلب

ثبت نام دانشگاه آزاد یزد www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد یزد در دوره های مختلف دانشگاهی ، شرایط متنوعی را با هدف جذب دانشجو برای متقاضیانی که قصد ورود به این دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزیز می توانند با داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد یزد به راحتی وارد این دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل نمایند. این مقاله با هدف ارئه توضیحاتی در این زمینه نوشته شده است به همین سبب توصیه می گردد تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد یزد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_4232" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد یزد[/caption]

 

ادامه مطلب

ثبت نام دانشگاه آزاد یاسوج www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد یاسوج در دوره های مختلف دانشگاهی ، شرایط متنوعی را با هدف جذب دانشجو برای متقاضیانی که قصد ورود به این دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزیز می توانند با داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد یاسوج به راحتی وارد این دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل نمایند. این مقاله با هدف ارئه توضیحاتی در این زمینه نوشته شده است به همین سبب توصیه می گردد تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد یاسوج و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_4227" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد یاسوج[/caption]

 

ادامه مطلب

ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد کرمانشاه در دوره های مختلف دانشگاهی ، شرایط متنوعی را با هدف جذب دانشجو برای متقاضیانی که قصد ورود به این دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزیز می توانند با داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه به راحتی وارد این دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل نمایند. این مقاله با هدف ارئه توضیحاتی در این زمینه نوشته شده است به همین سبب توصیه می گردد تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_4222" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه[/caption]

 

ادامه مطلب

ثبت نام دانشگاه آزاد کرمان www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد کرمان در دوره های مختلف دانشگاهی ، شرایط متنوعی را با هدف جذب دانشجو برای متقاضیانی که قصد ورود به این دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزیز می توانند با داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد کرمان به راحتی وارد این دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل نمایند. این مقاله با هدف ارئه توضیحاتی در این زمینه نوشته شده است به همین سبب توصیه می گردد تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد کرمان و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_4217" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد کرمان[/caption]

 

ادامه مطلب

ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد سنندج در دوره های مختلف دانشگاهی ، شرایط متنوعی را با هدف جذب دانشجو برای متقاضیانی که قصد ورود به این دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزیز می توانند با داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج به راحتی وارد این دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل نمایند. این مقاله با هدف ارئه توضیحاتی در این زمینه نوشته شده است به همین سبب توصیه می گردد تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_4212" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج[/caption]

  

ادامه مطلب

ثبت نام دانشگاه آزاد همدان www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد همدان در دوره های مختلف دانشگاهی ، شرایط متنوعی را با هدف جذب دانشجو برای متقاضیانی که قصد ورود به این دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزیز می توانند با داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد همدان به راحتی وارد این دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل نمایند. این مقاله با هدف ارئه توضیحاتی در این زمینه نوشته شده است به همین سبب توصیه می گردد تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد همدان و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_4207" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد همدان[/caption]

 

ادامه مطلب

ثبت نام دانشگاه آزاد بندرعباس www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد بندرعباس در دوره های مختلف دانشگاهی ، شرایط متنوعی را با هدف جذب دانشجو برای متقاضیانی که قصد ورود به این دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزیز می توانند با داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بندرعباس به راحتی وارد این دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل نمایند. این مقاله با هدف ارئه توضیحاتی در این زمینه نوشته شده است به همین سبب توصیه می گردد تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد بندرعباس و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_4202" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد بندرعباس[/caption]

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد