x تبلیغات
مشاوره تلفنی تحصیلی سپید دانشگاه

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان مشهد - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر مشهد می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان مشهد اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان مشهد بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی قبل از برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی امری مهم به حساب می آید و داوطلبان در این زمینه بایستی اطلاعات دقیقی داشته باشند. و از آنجایی که امسال در زمینه آزمون مدارس نمونه دولتی شاهد تغییراتی گسترده خواهیم بود و در تمامی بخش های مربوط به این آزمون از جمله بخش دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز ممکن است این تغییرات اعمال گردد  به همین حهت بر آن شدیم تا در این مقاله در این مورد توضیحاتی مناسب برای داوطلبان این آزمون ارائه خواهیم نمود.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

ادامه مطلب

لیست رشته های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

ورود به دانشگاه آزاد هم با کنکور و هم بدون کنکور میسر است. دانشگاه آزاد ترتیبی داده که علاقمندان به تحصیل که فرصت کافی برای مطالعه ندارند، بتوانند از امکان ثبت نام بدون کنکور هم استفاده کنند. ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سالی یک بار انجام می شود. و در گروه های علووم پزشکی، دامپزشکی، علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، هنر، کشاورزی و منابع طبیعی ثبت نام به عمل می آید. برای انجام یک ثبت نام مطمئن اولین مرحله اطلاع از لیست رشته های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشد. به همین جهد در ادامه این مقاله به بیان لیست رشته های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاددر گروه های مختلف خواهیم پرداخت.

 

ادامه مطلب

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

برای آن دسته از داوطلبان دانشگاه پیام نور که اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نموده اند و یا اینکه در آیند اقدام خواهند نمود ، اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور امری مهم به حساب می آید. چرا که داشتن یک انتخاب صحیح و درست نیاز به داشتن اطلاعات دقیق در آن زمینه می باشد. برای یک انتخاب رشته و ثبت نام درست نیز بایستی داوطلبان در تمامی زمینه ها اطلاعات درست داشته باشند. یکی از این موارد که نیاز به اطلاعات دارند در زمینه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور می باشد. به همین جهت در این مقاله در این زمینه اطلاعات دقیقی را در اختیار داوطلبان خواهیم گذاشت.

 

ادامه مطلب

لیست رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

 

اولین مرحله برای ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد می باشد. از آنجایی که معمولا برخی از رشته ها آن هم در مقطع دکتری دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون مورد پذیرش قرار می گیرد. از این رو داوطلبان بایستی در ابتدا با دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد از این رشته ها اطلاع حاصل نمایند. لازم  به ذکر است که در ادامه این مقاله به لیست رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد اشاره خواهیم نمود.

 

ادامه مطلب

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

 

داوطلبانی که به دنبال ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد هستند لازم است در ابتدای ثبت نام خود از لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاداطلاعات دقیقی را کسب نمایند. چرا که بدون داشتن اطلاعات دقیق در این زمینه امکان ثبت نام درست برای آنها فراهم نخواهد بود. لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد دارای تنوع زیادی است از این رو ممکن است در زمینه انتخاب رشته برای تحصیل داوطلبان سردرگم شوند. به همین جهت به این دسته از داوطلبان توصیه می گردد ادامه این مقاله را به طور دقیق مطالعه نمایند.

 

ادامه مطلب

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

 

داشتن اطلاعات مناسب در زمینه لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد برای آن دسته از داوطلبان که به دنبال ثبت نام بدون کنکور کارشناسیدانشگاه آزاد  هستند بسیار مهم می باشد. چرا که بدون اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد امکان ثبت نام خوب برای داوطلبان فراهم نمی باشد. به همین جهت در ادامه مقالات که در زمینه کارشناسی دانشگاه آزاد ارائه نمودیم مقاله ای نیز در این زمینه در اختیار داوطلبا قرار دادیم. به همین جهت به آن دسته از داوطلبان که قصد دارند برای ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد اقدام نمایند مطالعه ادامه این مقاله را توصیه می کنیم.

 

ادامه مطلب

لیست رشته های پیراپزشکی

 

وزارت بهداشت در مقاطع مختلفی اقدام به پذیرش دانشجو می کند. این پذیرش در مقاطع کاردانی ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نیز می باشد. در این مقاله به بیان لیست رشته های پیراپزشکی در این مقاطع خواهیم پرداخت چرا که اولین اقدام برای تحصیل در این رشته های اطلاع از لیست رشته ها می باشد.

 

ادامه مطلب

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

 

اطلاع از لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبانی که شرایط و قصد تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارند امری مهم به حساب می آید. از آنجایی که دانشگاه علمی کاربردی بدون برگزاری آزمون و کنکور اقدام به پذبرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی می نماید از سوی داوطلبان معمولا مورد استقبال قرار می گیرد. داوطلبان بایستی با اطلاع از رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی و در این مقاطع ارائه می گردد و همچنین توجه به علایق خود نسبت به انتخاب این رشته ها اقدام نمایند. از این رو در ابتدای امر اطلاع از این رشته ها مهم به حساب می آید و به همین خاطر در ادامه این مقاله به بیان و توضیح در زمینهلیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خواهیم پرداخت. به امید اینکه این مقاله و مطالب ارائه شده در این مقاله مورد توجه و استفاده داوطلبان قرار گیرد.

 

ادامه مطلب

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

 

داوطلبانی که به دنبال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند جا دارد تا در زمینه لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی نیز اطلاعات دقیقی داشته باشند. چرا که یکی از گزینه ها ادامه تحصیل برای این دسته از داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی می تواند باشد. دانشگاه علمی کاربردیبا توجه به برخی از قواعد و ضوابط اقدام به پذیرش دانشجو در برخی از رشته محل ها در  مقطع ارشد می نماید. در این مقاله به بیان لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی خواهیم پرداخت.

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد