x تبلیغات
مشاوره تلفنی تحصیلی سپید دانشگاه

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان تهران - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر تهران می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان تهران اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان تهران بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان زاهدان - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر زاهدان می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان زاهدان اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان زاهدان بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان زنجان - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر زنجان می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان زنجان اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان زنجان بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان سمنان - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر سمنان می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان سمنان اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان سمنان بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان سنندج - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر سنندج می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان سنندج اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان سنندج بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان شهرکرد - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر شهرکرد می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان شهرکرد اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان شهرکرد بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان شیراز - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر شیراز می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان شیراز اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان شیراز بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان قزوین - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر قزوین می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان قزوین اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان قزوین بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان قم - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر قم می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان قم اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان قم بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان کرج

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر کرج می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان کرج اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان کرج بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد