x تبلیغات
مشاوره تلفنی تحصیلی سپید دانشگاه

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

 

پس از اتمام مراحل ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و با نزدیکی به زمان برگزاری آزمون داوطلبان باید نسب به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام نمایند. چرا که بدون کارت ورود به جلسه امکان این که داوطلب در آزمون شرکت نماید وجود ندارد. از این رو داوطلبان بایستی نسبت به زمان دریافت کارت ورود به جلسه و نحوی دریافت آن اطلاعات دقیقی را داشته باشند. به همین سبب در ادامه این مقاله در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان توضیحاتی کامل ارائه خواهیم نمود.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اردبیل - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر اردبیل می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اردبیل اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اردبیل بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ارومیه - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر ارومیه می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ارومیه اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ارومیه بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اصفهان - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر اصفهان می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اصفهان اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اصفهان بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اهواز - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر اهواز می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اهواز اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اهواز بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ایلام - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر ایلام می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ایلام اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ایلام بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بجنورد - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر بجنورد می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بجنورد اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بجنورد بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بوشهر - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر بوشهر می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بوشهر اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بوشهر بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بیرجند - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر بیرجند می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بیرجند اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بیرجند بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان تبریز - www.azmoon.medu.ir

 

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر تبریز می باشند بایستی پس از انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و  پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان تبریز اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان تبریز بر اساس اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان از یک هفته مانده به روز برگزاری آزمون تیزهوشان توزیع می گردد و داوطلبان باید برای دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد