x تبلیغات
مشاوره تلفنی تحصیلی سپید دانشگاه

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی یکی از رشته های علمی کاربردی می باشد که به دلیل پرطرفدار بودن این رشته ، جو رقابتی بالایی را در میان داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته خلبانی ایجاد نموده است ، بطوری که علی رغم ظرفیت پذیرش بالای واحدهای مختلف دانشگاه علمی کاربردی هر ساله داوطلبان زیادی از پذیرش در رشته خلبانی دانشگاه علمی کاربردیباز می مانند.

در این مقاله به معرفی رشته خلبانی ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی و همچنین زمان و شرایط پذیرش دانشگاه علمی کاربردی در رشته خلبانی خواهیم پرداخت.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی

داوطلبان و متقاضیان عزیز برای دریافت مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_2391" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانیثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی[/caption]

معرفی رشته خلبانی دانشگاه علمی کاربردی

بدون شک یکی از ضروری ترین جنبه های رشد و توسعه صنایع از جمله صنعت حمل و نقل و به ویژه صنعت حساسا و پرهزینه حمل و نقل هوایی ، تربیت نیروی انسانی کارآمد و ماهر بهمنظور بکارگیری صحیح و ایمن تجهیزات منحصر به هواپیما می باشد. تخصص خلبانی به دلیل اینکه مستقیما حامل مسئولیت ایمنی و حفظ سلامت جان و مال افراد و ثروت ملی است ، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

فارغ التحصیلان دوره خلبانی هواپیما قابلیت عملیاتی کردن هواپیما در چارچوب محدودیت های پرواز ، قابلیت انجام دادن تمامی مانورها با دقت کامل ، قابلیت بکارگیری دانش هوانوردی و هدایت و کنترل هواپیما را خواهند داشت.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می پذیرد که در واقع در دانشگاه علمی کاربردی این رشته به دو صورت کاردانی خلبانی علمی کاربردی و کارشناسی خلبانی علمی کاربردی ارائه می شود.

رشته خلبانی دانشگاه علمی کاربردی دارای گرایش های مختلفی هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی ناپیوسته می باشد و همین امر باعث شده در چند سال گذشته داوطلبان بسیاری متقاضی تحصیل در این دانشگاه شوند. در ادامه به بیان توضیح مختصری درباره مهمترین گرایش های رشته خلبانی در دانشگاه علمی کاربردی می پردازیم.

داوطلبان و متقاضیان عزیز برای دریافت مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی

دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد. ثبت نام علمی کاربردی بصورت بدون کنکور بوده و هیچ گونه آزمونی برای پذیرش دانشگاه علمی کاربردیبرگزار نمی گردد.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی نیز به صورت ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی انجام می گیرد.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی هرساله در دو نوبت مهر و بهمن انجام می پذیرد و داوطلبان میتوانند با داشتن شرایط ثبت نام علمی کاربردی در دوره های بدون آزمون علمی کاربردی این دانشگاه شرکت نمایند.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی و در واقع تمامی مراحل ثبت نام علمی کاربردیاز طریق سایت www.sanjesh.org و بصورت اینترنتی می باشد.

[caption id="attachment_2392" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام علمی کاربردی رشته خلبانی[/caption]

شهریه رشته خلبانی دانشگاه علمی کاربردی

یکی از مهمترین مزایای دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه ها ، پایین بودن میزان شهریه این دانشگاه می باشد. میزان شهریه علمی کاربردی به تفکیک گروه های آموزشی دردفترچه علمی کاربردی قید شده است.

رشته خلبانی در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی جزو گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی می باشد. گروه صنعت به نسبت سایر گروه های آموزشی در دانشگاه علمی کاربردیبالاترین شهریه را دارد ، بطوری که میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در رشته خلبانی بر اساس آخرین تغییرات باشهریه ثابت 480000 تومان اعلام گردیده و شهریه متغیر نیز برای هر واحد درسی بصورت میانگین بین 35 تا 40 هزار تومان می باشد.

همچنین میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی برای رشته خلبانی نیز با شهریه ثابت 490000 تومان اعلام شده و شهریه متغیر نیز برای هر واحد درسی بصورت میانگین بین 35 تا 40 هزار تومان می باشد.

داوطلبان و متقاضیان عزیز برای دریافت مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مطالب مفید ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی

رشته های علمی کاربردی

ثبت نام علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

لینک های مرتبط با کاردانی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی

کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

سامانه هم آوا

لینک های مرتبط با کارشناسی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لینک های مرتبط با کارشناسی ارشد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی

کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

 منبع: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته خلبانی

رشته های دانشگاه آزاد

 

یکی از آیتم های تاثیر گذار در داشتن یک ثبت نام و یا انتخاب رشته خوب در دانشگاه آزاد داشتن اطلاعات دقیق در زمینه رشته های دانشگاه آزاد می باشد. رشته هایی که در دانشگاه آزاد تدریس می شود به مانند دیگر دانشگاه ها به گروه های مختلفی تقسیم بندی می گردد. داوطلبان بایستی با توجه به مدرک تحصیلی و همچنین علایق خود تعدادی از این رشته های دانشگاه آزاد را برای تحصیل خود انتخاب کنند. در این مقاله برای آشنایی داوطلبان با رشته های دانشگاه آزاد توضیحاتی ارایه خواهیم نمود. به امید این که مورد توجه و استفاده داوطلبان قرار گیرد.

 

ادامه مطلب

رشته های علمی کاربردی

 

یکی از ویژگی های خاص دانشگاه علمی کاربردی در زمینه رشته های علمی کاربردی می باشد. به این شکل که این رشته ها از حالت جامعیت در سایر دانشگاه ها خارج شده اند به گونه ای که می توان گفت رشته های علمی کاربردی خاص می باشند. از آنجایی که دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو پذیرش دارد به همین سبب تنوع رشته ها در این دانشگاه بیسار بالا می باشد. لازم به ذکر است که پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی بدون برگزاری آزمون می باشد از این رو می تواند گزینه خوبی برای ادامه تحصیل داوطلبان باشد و اطلاع از این رشته ها می تواند بسیار مفید باشد. از این رو در این مقاله در زمینه زمینه رشته های علمی کاربردی توضیحاتی ارائه خواهیم نمود.

 

ادامه مطلب

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان از جمله مواردی است که داوطلبان قبل از هر امری نسبت به اطلاع از آن بایستی اقدام نمایند. همانگونه که می دانید مدارس تیزهوشان همه ساله از طریق برگزاری یک آزمون ورودی اقدام به پذیرش دانش آموزان مستعد و آموزش آنها می کنند. به همین جهت داوطلبانی که قصد تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند بایستی از زمان دقیق شروع ثبت نام و سایر موارد مرتبط با زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان اطلاعات دقیقی داشته باشند. در ادامه این مقاله توضیحاتی در این زمینه ارائه خواهیم نمود.

 

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی

 

به طور کلی تقویم زمانی آزمون های مختلف و اطلاع از این تقویم زمانی و برنامه ریزی بر اساس این تقویم زمانی از اهمیت بالایی جهت موفقیت در این آزمون ها برخوردار است. زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نیز از جمله همین تقویم های زمانی آزمون می باشد که اطلاع از آن از هر لحاظ برای داوطلبان امری مهم به حساب می آید. البته یکی از مواردی که همه ساله در این زمینه داوطلبان با آن مواجه می شوند عدم اطلاع رسانی دقیق زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی می باشد. به گونه ای که همه سالی به صورت حدودی و بر اساس سنوات گذشته زمان حدودی برای شروع آن تخمین می زنند. به همین دلیل در این مقاله در این زمینه توضیحاتی مفصل ارائه خواهیم نمود.

 

ادامه مطلب

زمان ثبت نام پیام نور

 

دانشگاه پیام نور با دارا بودن واحد های دانشگاهی متعدد در سراسر کشور بخش قابل توجهی از ظرفیت دانشگاهی را به خود اختصاص داده است. از این رو یکی از مواردی که معمولا در زمینه آن داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور به دنبال کسب اطلاعات دقیق هستند زمان ثبت نام پیام نور می باشد. با توجه به این که این دانشگاه در تمامی مقاطع اقدام به پذیرش دانشجو دارد از این رو زمان ثبت نام پیام نور در این مقاطع متفاوت با یکدیگر می باشد.

 

ادامه مطلب

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

 

برای این که داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد برنامه ریزی دقیقی جهت ورود به دانشگاه را داشته باشند بایستی در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه آزاد اطلاعات دقیقی داشته باشند. از آنجایی که معمولا در هر دوره ای زمان شروع ثبت نام دانشگاه آزاد دچار تغییرایت هر چند کم می شود از این رو برای هر دوره داشتن اطلاعات دقیق در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه آزاد امری الزامی برای داوطلبان به حساب می آید. این مقاله با هدف ارئه توضیحاتی در این زمینه نوشته شده است به همین سبب توصیه می گردد تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

ادامه مطلب

زمان ثبت نام علمی کاربردی

 

دانشگاه علمی کاربردی در این چند سال اخیر که به صورت بدون برگزاری آزمون اقدام به پذیرش دانشجو نموده همواره مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است. یکی از دغدغه های اصلی داوطلبانی که به دنبال ثبت نام در این دانشگاه هستند زمان ثبت نام علمی کاربردی می تواند باشد. ثبت نام علمی کاربردی معمولا در بازه های زمانی متفاوتی ممکن است شروع گردد از این رو برای اطلاع دقیق از زمان شروع ثبت نام علمی کاربردی لازم است داوطلبان به سامانه سازمان سنجش و یا سایت های معتبر مراجعه نمایند. به جهت اهمیت این موضوع در این مقاله به صورت جداگانه به ارائه توضیحاتی در زمینه زمان ثبت نام علمی کاربردی خواهیم پرداخت.

 

ادامه مطلب

زمان ثبت نام مدارس شاهد

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد بر خلاف بسیاری از ثبت نام های مدارس مختلف از قبل به طور دقیقی اعلام و از طریق سامانه اطلاع رسانی می گردد. که این خود یکی از ویژگی های مثبت این مدارس به حساب می آید. از این رو داوطلبان برای داشتن یک برنامه دقیق جهت پذیرش و ورود به مدارس شاهد اطلاع از زمانبندی های ثبت نام و سایر موارد مرتبط با ثبت نام مدارس شاهد از اهمیت زیادی برخودار است. به همین جهت در این مقاله به بیان و توضیح زمان ثبت نام مدارس شاهد و نحوی اطلاع رسانی و موارد مرتبط با آن خواهیم پرداخت.

 

ادامه مطلب

سامانه هم آوا

 

سامانه هم آوا که قبلا با نام سامانه سجاد شناخته می شد ، سامانه ای است که مختص دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی است و کاربرد های مختلفی دارد و امکانات مناسبی را در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار داده است. ممکن است اینگونه تصور شود که این سامانه تنها برای ثبت نام اینترنتی داوطلبانی باشد که در این دانشگاه پذیرفته شده اند و مجوز تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی برای آنها صادر شده است. در صورتی که دانشجویان واحد های مختلف دانشگاه علمی کاربردی تا اتمام تحصیل خود در این دانشگاه با این سامانه سر و کار خواهند داشت. به همین منظور و به جهت کاربرد های فراوان این سامانه در ادامه مقاله به بیان و توضیج کارکرد های این سامانه خواهیم پرداخت.

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد