x تبلیغات
مشاوره تلفنی تحصیلی سپید دانشگاه

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

 

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و موارد مختلفی که در داخل این دفترچه جهت استفاده و مطالعه داوطلبان تحصیل در این دانشگاه و این مقطع قرار داده شده است از موارد مهم برای برای اطلاع داوطلبان به حساب می آید. داوطلبان برای اینکه بتوانند ثبت نام خود را بدون اشتباه و درست انجام دهند بایستی به طور دقیق این دفترچه را مطالعه نمایند از موارد مهم مندرج در داخل دفترچه می توان به لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و سایر موارد اشاره نمود. اما از آنجایی که مطالب مندج در این دفترجه زیاد می باشد اطلاع از محتویات دفترچه نیز می تواند مفید باشد. به همین سبب در این مقاله به بیان و توضیح مطالب منرج در دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خواهیم پرداخت. از این رو داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را دارند توصیه می شود به طور دقیق مطالب این مقاله را مطالعه نمایند.

 

ادامه مطلب

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

برای داوطلبانی که در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد قصد ثبت نام و ادامه تحصیل دارند یکی از مراحل مهم مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزادمی باشد. در این دفترچه مواردی مطرح می باشد که اطلاع از آن برای ثبت نام این دسته از داوطلبان مهم می باشد. که در ادامه این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت.

 

ادامه مطلب

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

 

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی کنند. البته همانگونه که در مطالب مربوط به ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی بیان نمودیم آخرین ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی مربوط به سال 92 بوده است. و از این تا به اکنون که در حال تنظیم این مطلب هستیم ثبت نامی در این مقطع توسط دانشگاه علمی کاربردی صورت نگرفته است. البته این مورد دلیل بر عدم اهمیت این مقطع به حساب نمی آید.

 

ادامه مطلب

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

 

یکی از روش های پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور پذیرش فراگیر دانشگاه پیام نور می باشد. در مقاله ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به طور کامل در باره شرایط و ضوابط این پذیرش توضیحات لازم را ارائه نمودیم. از این رو در این مقاله در زمینه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نورتوضیحاتی ارائه خواهیم نمود. به همین سبب آن دسته از داوطلبان که در زمینه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ابهامی دارند می توانند ادامه این مقاله را مطالعه نمایند.

 

ادامه مطلب

دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

 

دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی و محتویات این دفترچه به هنگام ثبت نام و ورد به دانشگاه علمی کاربردی از موارد پر اهمیت برای داوطلبانی است که می خواهد در این دانشگاه به تحصیل بپردازند. موارد مختلفی در زمینه ثبت نام وجود دارد که تنها در داخل این دفترچه گنجانده شده است. و لازم است که داوطلب برای ثبت نام از این موارد مطلع باشد. از جمله این موارد می توان به شرایط و ضوابط تحصیل ، لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ، میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی و...  اشاره نمود. به جهت همین اهمیت در این مقاله به موارد موجود در دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خواهیم پرداخت. و مطالعه این مقاله را به داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی را دارند توصیه می شود.

 

ادامه مطلب

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

پس از این که در سامانه سازمان سنجش لینک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای فعال گردید داوطلبان در ابتدای امر بایستی به دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای اقدام نمایند. این دفترجه از آنجایی اهمیت دارد که هم در پروسه ثبت نام آزمون و همچنین در انتخاب رشته و انتخاب رشته آزمونی نیز کاربردی دارد به همین جهت اهمیت این دفترچه دو چندان می گردد و بایستی به طور دقیقی مطالعه گردد. به جهت اهمیت این موضوع در ادامه این مقاله به بیان بخش های مهم دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای خواهیم پرداخت تا ابهامات داوطلبان کاردانی دانشگاه سراسری رفع گردد.

 

ادامه مطلب

دفترچه دانشگاه آزاد

 

دانشگاه آزاد به منظور ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط همه ساله در بازه های زمانی مشخص با انتشار دفترچه دانشگاه آزاد مراحل این ثبت نام را شروع می کند. از این رو یکی از لوازم اصلی برای ثبت نام دانشگاه آزاد دفترچه دانشگاه آزاد می باشد. با توجه به این که دانشگاه آزاد در مقاطع مختلفی اقدام به ثبت نام می نماید دفترچه های متعددی برای این ثبت نام ها وجود دارد. در این مقاله به جهت اهمیت این موضوع توضیحاتی در این زمینه ارائه خواهیم نمود. برای داوطلبانی که به دنبال کسب اطلاعات رد این زمینه هستند توصیه می گردد ادامه این مطلب را مطالعه نمایند.

 

ادامه مطلب

دفترچه علمی کاربردی

 

یکی از الزامات اصلی برای ثبت نام علمی کاربردی دانلود و مطالعه دقیق دفترچه علمی کاربردی می باشد. به هنگام ثبت نام داوطلبان به یک سری اطلاعات نیاز دارند که در داخل دفترچه ثبت نام گنجانده شده است. از مهمترین مواردی که برای اطلاع از آنها نیاز به مطالعه دفترچه علمی کاربردی می باشد می توان به کد رشته های انتخابی ، شرایط و ضوابط خاص تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی ریال ظرفیت ها ، سهمیه ها و... اشاره نمود. از این رو مطالعه دفترچه ثبت نام برای داشتن یک ثبت نام دقیق و درست بسیار مهم به حساب می آید. با توجه به این اهمیت در ادامه این مقاله توضیحاتی در این زمینه ارائه خواهیم نمود.

 

 

ادامه مطلب

رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

برای آن دسته از داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد که برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می خواهند اقدام نمایند ، یکی از مهمترین مراحل اطلاع از  رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشد. چرا که بدون اطلاع از رشته هایی که دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش بدون آزمون نموده امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت. در واقع اولین مرحله ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشد. به همین جهت در این بخش به بیان این رشته ها خواهیم پرداخت.

 

ادامه مطلب

رشته های پیام نور

 

دانشگاه پیام نور که در این چند سال اخیر از دو طریق با کنکور و بدون کنکور پذیرش دانشجو دارد. برای کسب پذیرش در این دانشگاه ابتدا داوطلبان نسبت به رشته های پیام نور اطلاعات کاملی را کسب نمایند. رشته های پیام نور در گروه های مختلفی اقدام به پذیرش دانشجو دارند. به جهت این موضوع در ادامه این مقاله به توضیحاتی در زمینه رشته های پیام نور  ارایه خواهیم داد.

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد