x تبلیغات
مشاوره تلفنی تحصیلی سپید دانشگاه

ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان کردستان - www.azmoon.medu.ir

 مدارس نمونه دولتی کردستان بر اساس رویه سال های قبل ، برای سالتحصیلی جدید نیز از میان متقاضیان تحصیل در این مدارس ثبت نام بعمل می آورد. ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان کردستان در دو پایه تحصیلی هفتم و دهم انجام می گیرد و دانش آموزان می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی تبریز در این آزمون شرکت نمایند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان کرمان - www.azmoon.medu.ir

 مدارس نمونه دولتی کرمان بر اساس رویه سال های قبل ، برای سالتحصیلی جدید نیز از میان متقاضیان تحصیل در این مدارس ثبت نام بعمل می آورد. ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان کرمان در دو پایه تحصیلی هفتم و دهم انجام می گیرد و دانش آموزان می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی تبریز در این آزمون شرکت نمایند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان کرمانشاه - www.azmoon.medu.ir

 مدارس نمونه دولتی کرمانشاه بر اساس رویه سال های قبل ، برای سالتحصیلی جدید نیز از میان متقاضیان تحصیل در این مدارس ثبت نام بعمل می آورد. ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان کرمانشاه در دو پایه تحصیلی هفتم و دهم انجام می گیرد و دانش آموزان می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی تبریز در این آزمون شرکت نمایند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان مازندران - www.azmoon.medu.ir

 مدارس نمونه دولتی مازندران بر اساس رویه سال های قبل ، برای سالتحصیلی جدید نیز از میان متقاضیان تحصیل در این مدارس ثبت نام بعمل می آورد. ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان مازندران در دو پایه تحصیلی هفتم و دهم انجام می گیرد و دانش آموزان می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی تبریز در این آزمون شرکت نمایند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان مرکزی - www.azmoon.medu.ir

 مدارس نمونه دولتی مرکزی بر اساس رویه سال های قبل ، برای سالتحصیلی جدید نیز از میان متقاضیان تحصیل در این مدارس ثبت نام بعمل می آورد. ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان مرکزی در دو پایه تحصیلی هفتم و دهم انجام می گیرد و دانش آموزان می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی تبریز در این آزمون شرکت نمایند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان هرمزگان - www.azmoon.medu.ir

 مدارس نمونه دولتی هرمزگان بر اساس رویه سال های قبل ، برای سالتحصیلی جدید نیز از میان متقاضیان تحصیل در این مدارس ثبت نام بعمل می آورد. ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان هرمزگان در دو پایه تحصیلی هفتم و دهم انجام می گیرد و دانش آموزان می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی تبریز در این آزمون شرکت نمایند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان همدان - www.azmoon.medu.ir

 مدارس نمونه دولتی همدان بر اساس رویه سال های قبل ، برای سالتحصیلی جدید نیز از میان متقاضیان تحصیل در این مدارس ثبت نام بعمل می آورد. ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان همدان در دو پایه تحصیلی هفتم و دهم انجام می گیرد و دانش آموزان می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی تبریز در این آزمون شرکت نمایند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان یزد - www.azmoon.medu.ir

 مدارس نمونه دولتی یزد بر اساس رویه سال های قبل ، برای سالتحصیلی جدید نیز از میان متقاضیان تحصیل در این مدارس ثبت نام بعمل می آورد. ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان یزد در دو پایه تحصیلی هفتم و دهم انجام می گیرد و دانش آموزان می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی تبریز در این آزمون شرکت نمایند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 دانشگاه آزاد نیز به مانند برخی از دانشگاه های کشور با تنظیم یک سری قوانین و ضوابط اقدام به پذیرش بدون آزمون می نمایند. در این نوع از پذیرش داوطلبان بدون اینکه در آزمون ورودی شرکت نمایند در صورت داشتن شرایط اولیه می توانند پذیرش دانشگاه مورد نظر را کسب نمایند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یکی از از پر متقاظی ترین ثبت نام های در این چند سال اخیر بوده است. و با توجه به این که دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع تحصیلی اقدام به ثبت نام بدون آزمون می نماید از این رو می تواند گزینه بسیار خوبی برای داوطلبان ورود به دانشگاه باشد. در این مقاله در زمینه شرایط و ضوابط کلی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد توضیحاتی ارائه خواهیم نمود.

 

ادامه مطلب

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیز به مانند دیگر دانشگاه ها مانند دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی با برخی شرایط و ضوابط همه ساله انجام می گیرد. داوطلبانی که به دنبال تحصیل در دانشگاه پیام نور هستند می توانند دانشگاه پیام نور را به عنوان یک گزینه اصلی برای خود در نظر داشته باشند. و با توجه سطح علمی این دانشگاه و امکاناتی که این دانشگاه برای تحصیل دانشجویان خود در نظر می گیرد گزینه خوبی برای ادامه تحصیل این دسته از داوطلبان به حساب می آید. به همین سبب در این مقاله به توضیح ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خواهیم پرداخت.

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد