x تبلیغات
مشاوره تلفنی تحصیلی سپید دانشگاه

انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری

 یکی از اصلی ترین وجوه تمایز ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری در زمینه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری می باشد. این تمایز در زمینه زمان و نحوه انجام آن می باشد که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. از این رو به داوطلبان تحصیل در این مقطع توصیه می گردد که برای کسب اطلاعات لازم در زمینه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری ادامه این مقاله را مطالعه نمایند.

 

ادامه مطلب

انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 یکی از مواردی که در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای بایستی مورد توجه داوطلبان کاردانیدانشگاهسراسری قرار گیرد انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای می باشد. پرا که یکی از موارد که باعث تمایز آزمون کاردانیدانشگاهسراسری با سایر آزمون ها همین انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای می باشد.دلیل این تمایز نیز به جهت زمان انجام آن می باشد که در زمان ثبت نام بایستی صورت گیرد. با توجه به این توضیحات در این مقاله در زمینه انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای توضیحاتی برای رفع ابهام ارائه خواهیم نمود.

 

ادامه مطلب

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

 آن دسته از داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد که در آزمون ارشد ثبت نام نموده و در آن شرکت کرده اند پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد بایستی با توجه به کارنامه اولیه خود اقدام انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد نمایند. انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد به مانند دیگر انتخاب رشته های آزمون سراسری پس از اعلام نتایج اولیه از طریق سامانه سازمان سنجش صورت می گیرد. البته با این تفاوت که برای دانشگاه آزاد داوطلبان از طریق سامانه مستقل این دانشگاه اقدام نمایند. با توجه به این توضیحات در صورتی که داوطلبان در زمینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سوالات و ابهاماتی داشته باشند می توانند به ادامه این مقاله مراجعه نمایند.

 

ادامه مطلب

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

 همانگونه که در بخش های مختلف بیان شد ثبت نام آزمون تیزهوشان مراحل مختلفی را دارد که پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نیز یکی از این مراحل ثبت نام می باشد. برای تمامی آزمون هایی که توسط بخش های مختلف برگزار می شود هزینه هایی دریافت می گردد. این هزینه ها ممکن است به روش های مختلفی پرداخت گردد. برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نیز هزینه ای بایستی پرداخت گردد که در ادامه این مقاله در این زمینه توضیحاتی ارائه خواهیم نمود که امیدواریم مورد استفاده داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند قرار گیرد.

 

ادامه مطلب

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 آخرین فرصت ورود به دانشگاه در کشور تکمیل ظرفیت می باشد. دانشگاه آزاد نیز به مانند دیگر دانشگاه های کشور همه ساله برای دو ورودی مهر و بهمن ماه دوره تکمیل ظرفیت دارد. تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در بازه های زمانی خاصی صورت می گیرد. آن دسته از داوطلبان دانشگاه آزاد که فرصت حضور در دانشگاه را در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد کسب نکرده اند می توانند از فرصت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای ورود به دانشگاه استفاده نمایند. در صورتی که داوطلبان در این زمینه به دنبال کسب اطلاعات هستند می توانند ادامه این مقاله را مطالعه نمایند.

 

ادامه مطلب

تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

 تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد در واقع آخریت فرصت برای آن دسته از داوطلبان دانشگاه آزاد می باشد که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار نگرفته اند. و از آنجایی که در صورت عدم قبولی داوطلبان در این مرحله دیگر فرصتی برای حضور در دانشگاه را ندارند بسیار اهمیت دارد. در ادامه این مقاله به جهت اهمیت این موضوع به طور کامل در این زمینه توضیحاتی ارائه خواهیم نمود. به امید این که مورد توجه و استفاده داوطلبان کارشناسی دانشگاه آزاد قرار گیرد.

 

ادامه مطلب

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

 دانشگاه سراسری همه ساله به منظور  کامل نمودن ظرفیت های خالی مانده خود اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری می نماید. در واقع می توان گفت کهتکمیل ظرفیت کنکور سراسری آخرین فرصت داوطلبان برای ورود به دانشگاه می باشد از این رو نمی توان به راحتی از این فرصت چشم پوشی نمود. در این مقاله با توجه به این توضیحات ، در زمینه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و شرایط آن مطالبی را ارایه خواهیم نمود که می واند برای داوطلبان ورود به دانشگاه سراسری مفید باشد.

 

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون تیزهوشان

 ثبت نام آزمون تیزهوشان از جمله ثبت نام های مهم در سطح مدارس می باشد . به گونه ای که اطلاع از زمان نحوه انجام آن از مواردی است که بسیار مورد توجه داوطلبان قرار می گیرد. مدارس تیزهوشان از جمله مدارسی است که برای ورود به این مدارس دانش آموزان باید در آزمون ورودی آن شرکت نموده و حدنصاب تعیین شده را کسب نمایند.

در این مقاله در زمینه نحوه ثبت نام و شرایط خاص ثبت نام آزمون تیزهوشان توضیحاتی خواهیم داد.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان آذربایجان شرقی - www.azmoon.medu.ir

 ثبت نام آزمون تیزهوشان استان آذربایجان شرقی یکی از مهم ترین رویدادهای آموزشی در سطح مدارس استان آذربایجان شرقی. ثبت نام آزمون تیزهوشان استان آذربایجان شرقی نیز هر ساله بصورت هماهنگ با مدارس تیزهوشان کشور برای ورود دانش آموزان به این مدارس انجام می گیرد.

برای ورود به مدارس تیزهوشان استان آذربایجان شرقی نیز به مانند سایر استان ها آزمونی تحت عنوان آزمون مدارس تیزهوشان برگزار می گردد که دانش آموزان در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانند در این آزمون شرکت نموده و شانس خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان امتحان کنند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی- www.azmoon.medu.ir

 ثبت نام آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی یکی از مهم ترین رویدادهای آموزشی در سطح مدارس استان آذربایجان غربی. ثبت نام آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی نیز هر ساله بصورت هماهنگ با مدارس تیزهوشان کشور برای ورود دانش آموزان به این مدارس انجام می گیرد.

برای ورود به مدارس تیزهوشان استان آذربایجان غربی نیز به مانند سایر استان ها آزمونی تحت عنوان آزمون مدارس تیزهوشان برگزار می گردد که دانش آموزان در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانند در این آزمون شرکت نموده و شانس خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان امتحان کنند.

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد