x تبلیغات
مشاوره تلفنی تحصیلی سپید دانشگاه

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مرکزی - www.azmoon.medu.ir

 پس از ثبت نام آزمون تیزهوشان و پس از برگزاری آزمون تیزهوشان در خرداد ماه ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مرکزی مورد توجه داوطلبان قرار می گیرد. همانگونه که می دانید هدف از برگزاری این آزمون در واقع کشف و هدایت استعداد های برتر با توجه به استاندارد های تعیین شده در سراسر کشور می باشد. این مدارس با توجه به امکانات بالا و همچنین کادر آموزشی مجرب از سطح بالای آموزشی برخوردار هستند که باعث می گردد آزمون این مدارس دارای رقابت بالایی برای ورود باشد. پس از برگزاری آزمون معمولا سوالاتی برای داوطلبان و دانش آموزان در زمینه نحوه دریافت و اطلاع از نتایج آزمون ، زمان اعلام نتایج ، سایت اعلام نتایج و... پیش می آید. از این رو در ادامه این مقاله در زمینه این موارد و سایر موارد مرتبط با  اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مرکزی توضیحاتی ارائه خواهیم داد. به امید اینکه مورد توجه داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان قرار گیرد.

 

ادامه مطلب

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

 اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی پس از برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی که در خرداد ماه برگزار خواهد شد از موارد بسیار مهمی برای داوطلبانی است که در این آزمون شرکت نموده اند و یا قصد تحصیل در مدارس نمونه دولتی را دارند. در این زمینه موارد مختلفی ممکن است مورد توجه داوطلبان قرار گیرد. به همین جهت در این مقاله به بیان و توضیح کامل موارد مرتبط با اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خواهیم پرداخت.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

ادامه مطلب

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

 پس از این که داوطلبان با توجه به لیست رشته هایی که در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد وجود داشته در تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد شرکت نمودند. منتظر اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد می مانند. در این بازه زمانی ،  اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد را می توان  یکی از مهمترین رخداد های دانشگاهی عنوان نمود. به جهت همین اهمیت در ادامه این مقاله به توضیح این مورد خواهیم پرداخت.

 

ادامه مطلب

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

 پس از طی نمودن مراحل مختلف و فرایند تکمیل ظرفیت کنکور سراسری داوطلبان بایستی برای اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری آماده شوند. اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در واقع آخرین مرحله از فرایند ورود به دانشگاه می باشد و با اعلام نتایج تکمیل ظرفیت پرونده کنکور سراسری بسته می شود. در این مقاله در زمیته فرایند اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری توضیحاتی ارائه خواهیم نمود که می تواند برای داوطلبان شرکت کننده در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری مفید واقع گردد.

 

ادامه مطلب

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

 پس از اینکه داوطلبان کاردانی دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد نمودند ، اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد یکی از موارد مهم برای این دسته از داوطلبان می باشد. چرا که در این مرحله از ثبت نام داوطلبان نتیجه ثبت نام خود را کسب می کنند. به جهت همین اهمیت در این مقاله توضیحاتی در زمینه اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد و نحوه دریافت و موارد مرتبط با آن را توضیح خواهیم داد. به همین جهت داوطلبانی را که در کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام نموده و یا قصد ثبت نام را دارند مطالعه ادامه این مقاله را توصیه می کنیم.

 

ادامه مطلب

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه آزاد

 داوطلبانی که در زمان مقرر اقدام به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد نمودند پس از اتمام ثبت نام بایستی منتظر اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه آزادبمانند. در این زمینه سوالات متعددی از جمله زمان و نحوه اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه آزاد و سوالات دیگری ممکن است مطرح باشد. به همین جهت در این زماله در زمینه موارد مطرح در اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه آزاد توضیحاتی ارائه خواهیم نمود. از این رو به داوطلبانی که در کارشناسی دانشگاه آزاد ثبت نام نمود و یا می خواهند در آینده ثبت نام کنند مطالعه این مقاله را توصیه می کنیم.

 

ادامه مطلب

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه پیام نور

 آن دسته از داوطلبان که مراحل ثبت نام کارشناسی دانشگاه پیام نور را به اتمام رسانیده اند  در مرحله بعدی بایستی منتظر اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه پیام نورباشند. این مرحله از آنجایی اهمیت دارد که نتیجه تمامی فعالیت های داوطلبان برای تحصیل در کارشناسی دانشگاه پیام نور در این مرحله مشخص می گردد. از این رو ممکن است سوالات متعددی در زمینه اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه پیام نور برای این دسته از داوطلبان ایجاد گردد. این مقاله در واقع برای پاسخگویی به این سوالات نوشته شده است. به همین جهت به این دسته از داوطلبان توصیه می گردد برای پاسخ به این سوالات و دیگر سوالات احتمالی به مطالعه ادامه این مقاله اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

 پس از این که در این چند سال اخیر کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ادغام گردید و به صورت مشترک برگزار شد در زمینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد تغییراتی پیش آمد. از این رو با توجه به این تغییراتی سوالات متعددی برای داوطلبان دانشگاه آزاد پیش آمد. که این خود زمینه سردرگمی این دسته از داوطلبان را ایجاد نمود. به همین جهت در این مقاله به توضیح و تشریح کامل انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد خواهیم پرداخت.

 

ادامه مطلب

انتخاب رشته کنکور دکتری سراسری

 پس از این که با ایجاد تغییرات گسترده ای که در زمینه آزمون های مختلف ورود به دانشگاه از جمله مقطع دکتری داوطلبان با ابهامات متعددی مواجع شدند که مهمترین این ابهامات به دلیل ادغام آزمون دکتری بوده است. از این رو در زمینه انتخاب رشته کنکور دکتری سراسری نیز داوطلبان با سوالات متعددی مواجه گردیدند. چرا که در دوره های قبل به طور کلی کنکور دکتری دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد متفاوت با یکدیگر بوده است. به همین جهت در این مقاله در زمینه انتخاب رشته کنکور دکتری سراسری توضیحاتی ارائه خواهیم نمود تا این ابهامت برای داوطلبان این مقطع برطرف گردد.

 

ادامه مطلب

انتخاب رشته کنکور سراسری

 یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل ورود به دانشگاه که در آن کوچکترین اشتباه باعث از بین رفتن تلاش های داوطلبان می گردد انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد. این مرحله بدان جهت حساس می باشد که در آن داوطلبان با انتخاب هایی که می کنند در واقع مسیر تحصیلی خود را در آینده ترسیم می نمایند. به جهت همین اهمیت داوطلبان در این زمینه بایستی دقت لازم را به خرج دهند و اطلاعات لازم را داشته باشند. در این مقاله ما به دنبال ایجاد یک نگرش مناسب در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری خواهیم بود از این رو به آن دسته از داوطلبان که در این زمینه دغدغه دارند توصیه می گردد ادامه این مقاله را مطالعه نمایند.

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد