x تبلیغات
مشاوره تلفنی تحصیلی سپید دانشگاه

www.azmoon.tehranedu.ir

 سایت www.azmoon.tehranedu.ir همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهر تهران می باشد که در واقع این سامانه زیر نظر اداره کل آموزش و پرورش استان تهران می باشد. داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهر تهران و تحصیل در مدارس نمونه دولتی  را دارند بایستی مراحل ثبت نام آزمون ورودی را در این سامانه پیگیری نمایند. به همین جهت اطلاع از کارکرد های تعیین شده و قرار داده شده برای این سایت از موارد مهمی است که داوطلبان بایستی در زمینه آن اطلاعات مناسبی داشته باشند.

در ادامه این مقاله در زمینه سایت www.azmoon.tehranedu.ir توضیحاتی خواهیم داد. به امید اینکه مورد توجه و استفاده داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی  قرار گیرد.

 

ادامه مطلب

www.saja.medu.ir

   www.Saja.medu.ir در واقع سامانه جامع مدارس شاهد و ایثارگران می باشد. به همین جهت تمامی فعالیت هایی که داوطلبان تحصیل در مدارس شاهد برای ورود به این مدارس بایستی انجام دهند از طریق این سامانه بایستی صورت گیرد. به جهت فراگیر بودن استفاده از این سامانه برای دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس شاهد را دارند بهتر است که اطلاعاتی جامع در زمینه کاربردهای این سامانه داشته باشند که در ادامه این مقاله به بیان نکته به نکنه این کارکرد ها خواهیم پرداخت.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند ثبت نام مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی در سایت www.saja.medu.ir داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_556" align="aligncenter" width="600"]www.Saja.medu.ir www.Saja.medu.ir[/caption]

 

 

 

ادامه مطلب

www.sanjesh.isfedu.ir

 سایت www.sanjesh.isfedu.ir سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های مدارس نمونه دولتی اصفهان می باشد. از این رو تمامی دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی  و تحصیل در مدارس نمونه دولتی  را دارند بایستی تمامی مراحل ثبت نام و یا اعلام نتایج این آزمون را از طریق این سامانه پیگیری نمایند. به جهت کاربرد های کسترده این سایت برای این داوطلبان در ادامه این مقاله در زمینه این سامانه توضیحاتی ارائه خواهیم نمود تا این داوطلبان اطلاعاتی کامل در زمینه سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی  کسب نمایند.

 

ادامه مطلب

www.sanjesh.org

 به جرأت می توان گفت که سایت www.sanjesh.org ی همانه سامانه سنجش و آموزش کشور یکی از مهمترین سایت ها و پر کاربرد ترین سایت های کشور در زمینه آزمون ها و ثبت نام های دانشگاه به حساب می آید. این سامانه بخش های مختلف و به همان نسبت کاربرد های مختلی دارد. تمامی دانشجویان در کشور حداقل یک با با این سایت در ارتباط بوده اند. از این رو به جهت همه گیر بودن و کاربرد های مختلف این سایت توضیحاتی در زمینه سایت www.sanjesh.org در این مقاله ارائه خواهیم نمود.

 

ادامه مطلب

آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

دانشگاه آزاد، چند سالی است که فرصت بسیار مناسبی فراهم آورده تا هم زمان با آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل در مقاطع بالا و رشته های دلخواه دیگر سخت و غیرممکن نباشد. و این امکان به وجود آمده که طیف گسترده ای از داوطلبان با هر مدرک تحصیلی و شرایط سنی و علایق غیر مرتبط با سوابق تحصیلی، بتوانند از مزایای تحصیلات عالیه برخوردار شوند و ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته های کاربردی دیگر رویای دست نیافتنی نباشد. هم زمان با آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیم مشاوره ی تخصصی سپید، قصد دارد در این مطلب به سوالات شما در ارتباط با چگونگی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط و الزامات موردنیاز پاسخ دهد. چنانچه به توضیحات با جزییات بیشتر و مشاوره های تخصصی در ارتباط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیاز داشتید، با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

 

ادامه مطلب

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

 پس از ثبت نام آزمون تیزهوشان و پس از اینکه آزمون تیزهوشان در اواسط اردیبهشت ماه به صورت سراسری در سطح کشور برگزار شد ، اطلاع از نتایج آزمون مورد توجه داوطلبان قرار می گیرد. همانگونه که می دانید هدف از برگزاری این آزمون در واقع کشف و هدایت استعداد های برتر با توجه به استاندارد های تعیین شده در ساسر کشور می باشد. این مدارس با توجه به امکانات بالا و همچنین کادر آموزشی مجرب از سطح بالای آموزشی برخوردار هستند که باعث می گردد آزمون این مدارس دارای رقابت بالایی برای ورود باشد. پس از برگزاری آزمون معمولا سوالاتی برای داوطلبان و دانش آموزان در زمینه نحوه دریافت و اطلاع از نتایج آزمون ، زمان اعلام نتایج ، سایت اعلام نتایج و... پیش می آید. از این رو در ادامه این مقاله در زمینه این موارد و سایر موارد مرتبط با اعلام نتایج آزمون تیزهوشان توضیحاتی ارائه خواهیم داد. به امید اینکه مورد توجه داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان قرار گیرد.

 

ادامه مطلب

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان آذربایجان غربی - www.azmoon.medu.ir

 پس از ثبت نام آزمون تیزهوشان و پس از برگزاری آزمون تیزهوشان در خرداد ماه ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مورد توجه داوطلبان قرار می گیرد. همانگونه که می دانید هدف از برگزاری این آزمون در واقع کشف و هدایت استعداد های برتر با توجه به استاندارد های تعیین شده در سراسر کشور می باشد. این مدارس با توجه به امکانات بالا و همچنین کادر آموزشی مجرب از سطح بالای آموزشی برخوردار هستند که باعث می گردد آزمون این مدارس دارای رقابت بالایی برای ورود باشد. پس از برگزاری آزمون معمولا سوالاتی برای داوطلبان و دانش آموزان در زمینه نحوه دریافت و اطلاع از نتایج آزمون ، زمان اعلام نتایج ، سایت اعلام نتایج و... پیش می آید. از این رو در ادامه این مقاله در زمینه این موارد و سایر موارد مرتبط با  اعلام نتایج آزمون تیزهوشان آذربایجان غربی توضیحاتی ارائه خواهیم داد. به امید اینکه مورد توجه داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان قرار گیرد.

 

ادامه مطلب

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان آذربایجانشرقی

 پس از ثبت نام آزمون تیزهوشان و پس از برگزاری آزمون تیزهوشان در خرداد ماه ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مورد توجه داوطلبان قرار می گیرد. همانگونه که می دانید هدف از برگزاری این آزمون در واقع کشف و هدایت استعداد های برتر با توجه به استاندارد های تعیین شده در سراسر کشور می باشد. این مدارس با توجه به امکانات بالا و همچنین کادر آموزشی مجرب از سطح بالای آموزشی برخوردار هستند که باعث می گردد آزمون این مدارس دارای رقابت بالایی برای ورود باشد. پس از برگزاری آزمون معمولا سوالاتی برای داوطلبان و دانش آموزان در زمینه نحوه دریافت و اطلاع از نتایج آزمون ، زمان اعلام نتایج ، سایت اعلام نتایج و... پیش می آید. از این رو در ادامه این مقاله در زمینه این موارد و سایر موارد مرتبط با  اعلام نتایج آزمون تیزهوشان آذربایجانشرقی توضیحاتی ارائه خواهیم داد. به امید اینکه مورد توجه داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان قرار گیرد.

 

ادامه مطلب

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اردبیل - www.azmoon.medu.ir

 پس از ثبت نام آزمون تیزهوشان و پس از برگزاری آزمون تیزهوشان در خرداد ماه ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مورد توجه داوطلبان قرار می گیرد. همانگونه که می دانید هدف از برگزاری این آزمون در واقع کشف و هدایت استعداد های برتر با توجه به استاندارد های تعیین شده در سراسر کشور می باشد. این مدارس با توجه به امکانات بالا و همچنین کادر آموزشی مجرب از سطح بالای آموزشی برخوردار هستند که باعث می گردد آزمون این مدارس دارای رقابت بالایی برای ورود باشد. پس از برگزاری آزمون معمولا سوالاتی برای داوطلبان و دانش آموزان در زمینه نحوه دریافت و اطلاع از نتایج آزمون ، زمان اعلام نتایج ، سایت اعلام نتایج و... پیش می آید. از این رو در ادامه این مقاله در زمینه این موارد و سایر موارد مرتبط با  اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اردبیل توضیحاتی ارائه خواهیم داد. به امید اینکه مورد توجه داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان قرار گیرد.

 

ادامه مطلب

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان - www.azmoon.medu.ir

 پس از ثبت نام آزمون تیزهوشان و پس از برگزاری آزمون تیزهوشان در خرداد ماه ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مورد توجه داوطلبان قرار می گیرد. همانگونه که می دانید هدف از برگزاری این آزمون در واقع کشف و هدایت استعداد های برتر با توجه به استاندارد های تعیین شده در سراسر کشور می باشد. این مدارس با توجه به امکانات بالا و همچنین کادر آموزشی مجرب از سطح بالای آموزشی برخوردار هستند که باعث می گردد آزمون این مدارس دارای رقابت بالایی برای ورود باشد. پس از برگزاری آزمون معمولا سوالاتی برای داوطلبان و دانش آموزان در زمینه نحوه دریافت و اطلاع از نتایج آزمون ، زمان اعلام نتایج ، سایت اعلام نتایج و... پیش می آید. از این رو در ادامه این مقاله در زمینه این موارد و سایر موارد مرتبط با  اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان توضیحاتی ارائه خواهیم داد. به امید اینکه مورد توجه داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان قرار گیرد.

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد