x تبلیغات
مشاوره تلفنی تحصیلی سپید دانشگاه

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

 برای شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری اولین اقدام دریافت و مطالعه دقیق دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری می باشد. این دفترچه که در بازه های زمانی مختلفی از اواخر مهر ماه تا اواخر آبان ماه معمولا منتشر می گردد در بردارنده رشته محل هایی می باشد که داوطلبان می توانند با انتخاب آنها آخرین شانس خود را برای ورود به دانشگاه سراسری امتحان نمایند. از این رو در این مقاله توضیحاتی در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ارائه خواهیم نمود به امید این که مورد استفاده داوطلبان قرار گرفته و مفید واقع گردد.

 

ادامه مطلب

منابع کنکور انسانی

 از جمله اقدامات اصلی داوطلبانی که برای کنکور سراسری علوم انسانی ثبت نام نموده اند انتخاب و تهیه برنامه ریزی کنکور سراسری برای این گروه آزمایشی می باشد. داوطلبان معمولا با انبوهی از منابع برای آزمون رو به رو می شوند که انتخاب را برای آنها بسیار سخت می نماید. از این رو این دسته از داوطلبان بایستی در ابتدا نسبت بهمنابع کنکور انسانی شناخت پیدا نموده و در صدد تهیه آن باشند. در این مقاله نیز ما به دنبال بیان برخی از منابع کنکور انسانی خواهیم بود تا داوطلبان با دید بهتری نسبت به تهیه و در نهایت مطالعه این منابع اقدام نمایند. با توجه به این توضیحات برای آن دسته از داوطلبان که به دنبال تهیه منابع کنکور انسانی هستند مطالعه ادامه این مقاله را توصیه می نماییم.

 

ادامه مطلب

منابع کنکور تجربی

 یکی از مهمترین اقداماتی که داوطلبان قبل از شروع دوره مطالعاتی کنکور خود بایستی اجام دهند انتخاب و تهیه بهترین منابع کنکور سراسری می باشد. داوطلبان گروه آزمایشی تجربی نیز در این زمینه بایستی دقت لازم را به خرج داده و در تهیه و انتخاب منابع کنکور تجربی نهایت وسواس را به خرج دهند. با توجه به این که این مرحله یکی از مراحل بسیار حساس در فرایند کنکور به حساب می آید از این رو در این مقاله در زمینه منابع کنکور تجربی توضیحاتی ارائه خواهیم نمود که می تواند برای داوطلبان کنکور تجربی مفید واقع گردد.

 

ادامه مطلب

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری

 پس از اسن که داوطلبان با مطالعه دفترجه تکمیل ظرفیت در تکمیل تکمیل ظرفیت دکتری سراسری شرکت نمودند و بر اساس این دفترچه انتخاب رشته کردند بایستی منتظر اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری بمانند. این مرحله در واقع آخرین مرحله پذیرش دانشگاه سراسری در مقطع دکتری به حساب می آید و با اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری پروند آزمون دکتری بسته خواهد شد. در این مقاله نیز به مانند دیگر موارد آزمون دکتری به بررسی و توضیح اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری خواهیم پرداخت. در صورتی که داوطلبان در این زمینه ابهام یا سوالی داشته باشند به ادامه مقاله توجه نمایند.

 

ادامه مطلب

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 پس از این که داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در تکمیل ظرفیت این دانشگاه اقدام نموده اند در بازه زمانی مشخص می توانند برای دریافت نتیجه ثبت نام خود با توجه به دستورالعمل های خاص اقدام نمایند. در این مقاله در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و موارد مرتبط با آن توضیحاتی ارایه خواهیم نمود. از این رو در صورتی که داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در این زمینه نیاز به اطلاعات دارند می توانند ادامه این مقاله را مطالعه نمایند.

 

ادامه مطلب

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

 پس از این که در اواخر مهر ماه مراحل تکمیل ظرفیت به اتمام می رسد داوطلبان بایستی برای اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری آماده گردند. اعلام نتایج این مرحله نیز در بازه زمانی از قبل تعیین شده صورت می گیرد از این رو داوطلبان بایستی در بازه زمنی مشخصی برای دریافت اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری خود اقدام نمایند. در این مقاله به ارائه توضیحاتی در این زمینه خواهیم پرداخت از این رو داوطلبان در صورت وجود ابهام به ادامه این مقاله توجه نمایند.

 

ادامه مطلب

نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

 آن دسته از داوطلبان فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور که در آزمون آن در اوایل دی ماه شرکت نموده اند بایستی در مرحله بعدی برای دریافت نتیجه آزمونفراگیر دانشگاه پیام نور  اقدام نمایند. از این رو داوطلبان بایستی در بازه زمانی مشخص و همچنین با دستورالعمل مشخص برای دریافت نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور اقدام نمایند. البته به جهت این که در این زمینه سوالات متعددی ممکن است برای داوطلبان و شرکت کننده گان در فراگیر دانشگاه پیام نور پیش آید. در این مقاله توضیحاتی در زمینه نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ارائه خواهیم نمود که امید است مورد توجه و همچنین استفاده این دسته از داوطلبان قرار گیرد.

 

ادامه مطلب

نتایج کنکور دکتری سراسری

 پس از طی نمودن مراحل ثبت نام آزمون ، شرکت در آزمون و انتخاب رشته کنکور دکتری سراسری داوطلبان بایستی برای دریافت نتایج کنکور دکتری سراسری اقدام نمایند. البته منظور ما در این مقاله از نتایج کنکور دکتری سراسری اعلام نتایج نهایی می باشد. چرا که پس از برگزاری آزمون دکتری و قبل از شروع انتخاب رشته داوطلبان اعلام نتایج اولیه را دارند که به صورت کوتاه در انتخاب رشته کنکور دکتری سراسری به توضیح آن پرداختیم. با توجه به این توضیحات در این مقاله در زمینه آخرین مرحله یعنی اعلام نتایج کنکور دکتری سراسری توضیحات ارائه خواهیم نمود. به همین جهت در صورتی داوطلبان در این زمینه نیاز به اطلاعات تکمیلی می باشند ادامه این مقاله را مطالعه نمایند.

 

ادامه مطلب

www.azmoon.medu.ir

 سایت www.azmoon.medu.ir در واقع سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان می باشد. داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون و تحصیل درمدارس تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی را دارند بایستی در این سایت تمامی مراحل پذیرش خود مانند ثبت نام ، دریافت کارت شرکت در آزمون ، دریافت نتایج ، اعتراض به نتایج و... را انجام دهند. به جهت اهمیت این مورد در این مطلب به توضیح کامل این سایت و ساختار آن خواهیم پرداخت.

داوطلبان و دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند ثبت نام تیزهوشان 97 در تاریخ 28 فروردین ماه آغاز می گردد.

ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی تا تاریخ پنجم اردیبهشت ادامه دارد.

www.azmoon.medu.ir

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند ثبت نام مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

ادامه مطلب

www.azmoon.org

 www.azmoon.org سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد می باشد. تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد در طول ثبت نام و یا حتی تحصیل خود بار ها به این سایت مراجعه نموده اند که این خود نشان دهنده اهمیت و کاربردی بودن این سایت می باشد. چرا که فرایند ثبت نام اولیه دانشجویان دانشگاه آزاد از طریق این سایت انجام می گیرد. به همین جهت در این مقاله در زمینه کاربرد های مختلف سایت www.azmoon.org توضیخاتی ارائه خواهیم نمود.

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد