x تبلیغات
مشاوره تلفنی تحصیلی سپید دانشگاه

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان - www.azmoon.medu.ir

 ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان یکی از مهم ترین رویدادهای آموزشی در سطح مدارس استان کرمان. ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کرمان نیز هر ساله بصورت هماهنگ با مدارس تیزهوشان کشور برای ورود دانش آموزان به این مدارس انجام می گیرد.

برای ورود به مدارس تیزهوشان استان کرمان نیز به مانند سایر استان ها آزمونی تحت عنوان آزمون مدارس تیزهوشان برگزار می گردد که دانش آموزان در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانند در این آزمون شرکت نموده و شانس خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان امتحان کنند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کهگیلویه و بویراحمد - www.azmoon.medu.ir

 ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم ترین رویدادهای آموزشی در سطح مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد. ثبت نام آزمون تیزهوشان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز هر ساله بصورت هماهنگ با مدارس تیزهوشان کشور برای ورود دانش آموزان به این مدارس انجام می گیرد.

برای ورود به مدارس تیزهوشان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به مانند سایر استان ها آزمونی تحت عنوان آزمون مدارس تیزهوشان برگزار می گردد که دانش آموزان در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانند در این آزمون شرکت نموده و شانس خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان امتحان کنند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گلستان - www.azmoon.medu.ir

 ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گلستان یکی از مهم ترین رویدادهای آموزشی در سطح مدارس استان گلستان. ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گلستان نیز هر ساله بصورت هماهنگ با مدارس تیزهوشان کشور برای ورود دانش آموزان به این مدارس انجام می گیرد.

برای ورود به مدارس تیزهوشان استان گلستان نیز به مانند سایر استان ها آزمونی تحت عنوان آزمون مدارس تیزهوشان برگزار می گردد که دانش آموزان در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانند در این آزمون شرکت نموده و شانس خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان امتحان کنند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان لرستان - www.azmoon.medu.ir

 ثبت نام آزمون تیزهوشان استان لرستان یکی از مهم ترین رویدادهای آموزشی در سطح مدارس استان لرستان. ثبت نام آزمون تیزهوشان استان لرستان نیز هر ساله بصورت هماهنگ با مدارس تیزهوشان کشور برای ورود دانش آموزان به این مدارس انجام می گیرد.

برای ورود به مدارس تیزهوشان استان لرستان نیز به مانند سایر استان ها آزمونی تحت عنوان آزمون مدارس تیزهوشان برگزار می گردد که دانش آموزان در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانند در این آزمون شرکت نموده و شانس خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان امتحان کنند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان مازندران - www.azmoon.medu.ir

 ثبت نام آزمون تیزهوشان استان مازندران یکی از مهم ترین رویدادهای آموزشی در سطح مدارس استان مازندران. ثبت نام آزمون تیزهوشان استان مازندران نیز هر ساله بصورت هماهنگ با مدارس تیزهوشان کشور برای ورود دانش آموزان به این مدارس انجام می گیرد.

برای ورود به مدارس تیزهوشان استان مازندران نیز به مانند سایر استان ها آزمونی تحت عنوان آزمون مدارس تیزهوشان برگزار می گردد که دانش آموزان در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانند در این آزمون شرکت نموده و شانس خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان امتحان کنند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان مرکزی - www.azmoon.medu.ir

 ثبت نام آزمون تیزهوشان استان مرکزی یکی از مهم ترین رویدادهای آموزشی در سطح مدارس استان مرکزی. ثبت نام آزمون تیزهوشان استان مرکزی نیز هر ساله بصورت هماهنگ با مدارس تیزهوشان کشور برای ورود دانش آموزان به این مدارس انجام می گیرد.

برای ورود به مدارس تیزهوشان استان مرکزی نیز به مانند سایر استان ها آزمونی تحت عنوان آزمون مدارس تیزهوشان برگزار می گردد که دانش آموزان در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانند در این آزمون شرکت نموده و شانس خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان امتحان کنند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی - www.azmoon.medu.ir

 مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی بر اساس رویه سال های قبل ، برای سالتحصیلی جدید نیز از میان متقاضیان تحصیل در این مدارس ثبت نام بعمل می آورد. ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی در دو پایه تحصیلی هفتم و دهم انجام می گیرد و دانش آموزان می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتیتبریز در این آزمون شرکت نمایند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان آذربایجان غربی - www.azmoon.medu.ir

 مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی بر اساس رویه سال های قبل ، برای سالتحصیلی جدید نیز از میان متقاضیان تحصیل در این مدارس ثبت نام بعمل می آورد. ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان آذربایجان غربی در دو پایه تحصیلی هفتم و دهم انجام می گیرد و دانش آموزان می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی تبریز در این آزمون شرکت نمایند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد - www.azmoon.medu.ir

 مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس رویه سال های قبل ، برای سالتحصیلی جدید نیز از میان متقاضیان تحصیل در این مدارس ثبت نام بعمل می آورد.ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد در دو پایه تحصیلی هفتم و دهم انجام می گیرد و دانش آموزان می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی تبریز در این آزمون شرکت نمایند.

 

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان گلستان - www.azmoon.medu.ir

 مدارس نمونه دولتی گلستان بر اساس رویه سال های قبل ، برای سالتحصیلی جدید نیز از میان متقاضیان تحصیل در این مدارس ثبت نام بعمل می آورد. ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان گلستان در دو پایه تحصیلی هفتم و دهم انجام می گیرد و دانش آموزان می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی تبریز در این آزمون شرکت نمایند.

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد