x تبلیغات
مشاوره تلفنی تحصیلی سپید دانشگاه

ثبت نام دانشگاه آزاد ارومیه www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد ارومیه در دوره های مختلف دانشگاهی ، شرایط متنوعی را با هدف جذب دانشجو برای متقاضیانی که قصد ورود به این دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزیز می توانند با داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد ارومیه به راحتی وارد این دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل نمایند. این مقاله با هدف ارئه توضیحاتی در این زمینه نوشته شده است به همین سبب توصیه می گردد تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد ارومیه و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_3672" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد ارومیه[/caption]

 

ادامه مطلب

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 با توجه به این که فرایند تکمیل ظرفیت آخرین فرصت داوطلبان برای ورود به دانشگاه در آن مقطع به حساب می آید از این رو تمامی مباحث مربوط به آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در زمینه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز همینگونه می باشد. یکی از این مراحل و در واقع آخرین مرحله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشد. در این مرحله داوطلبان پذیرفته شده در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مشخص می گردد و از این رو از اهمیت بالایی برخوردار است که باعث گردیده در این مقاله به ارائه توضیحاتی در زمینه آن بپردازیم. از این رو در صورتی داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت بهداشتسوال یا ابهامی در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت داشته باشند توصیه می گردد ادامه این مقاله را مطالعه نمایند.

 

ادامه مطلب

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 برای آن دسته از داوطلبان تحصیل در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که در این آزمون شرکت نموده اند و در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشتاسامی آنان به عنوان داوطلبان مجاز برای انتخاب رشته ذکر شده است بایستی ابتدا نسبت به دریافت و مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اقدام نمایند. این مورد از این رو اهمیت دارد که داوطلب در فرایند انتخاب رشته خود به مورادی برخورد می نماید که بایستی از دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کمکگیرد. از این رو در این مقاله سعی بر آن خواهیم کرد که به طور کامل در زمینه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توضیحاتی برای داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ارائه نماییم.

 

ادامه مطلب

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 برای داوطلبان تحصیل در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که تمامی مراحل این آزمون را طی نموده اما در آخرین مرحله که اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  می باشد اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده نهایی این آزمون اعلام نگردیده تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت آخرین فرصت برای کسب پذیرش و در نتیجه تحصیل در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشد. به مانند دیگر مراحل آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت این مرحله نیز برخی شرایط و ضوابط خاص خود را دارد که هدف ما در این مقاله ارائه توضیحاتی در این زمینه است. از این رو در صورتی داوطلبان تحصیل در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در زمینهتکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت پرسش و یا ابهامی داشته باشند توصیه می نماییم به ادامه این مقاله توجه نمایند.

 

ادامه مطلب

منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 در هر آزمونی که داوطلب شرکت می نماید یکی از مهمترین و اساس ترین دغدغه های داوطلب منابع آن آزمون می باشد و این که چه منابع و کتاب هایی لازم است تهیه مطالعه گردد. در زمینه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز همین مورد وجود دارد. البته دغدغه منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در این مقطع و آزمون بنا به دلایلی که در ادامه بیان خواهد شد به نسبت کمتر می باشد. این مقاله نیز با این هدف و برای کاهش دغدغه های داوطلبان در زمینه منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نگاشته شده است و در صورتی داوطلبان در زمینه منابع ارشد بهداشت پرسش و یا ابهامی داشته باشند می توانند به ادامه این مقاله توجه نمایند.

 

ادامه مطلب

اعتراض به نتایج کنکور

 در بسیاری موارد مشاهده شده است که داوطلبان پس از اعلام نتایج کنکور سراسری نسبت به نتیجه اعلام شده اعتراض دارند. اما اتفاق افتاده است که همین داوطلبان به دلیل عدم اطلاعات دقیق در زمینه اعتراض به نتایج کنکور هیچ اقدامی برای اعتراض خود نکرده اند. اعتراض به نتایج کنکور یکی از امکاناتی است که سازمان سنجش برای داوطلبان در نظر گرفته است تا بتوانند در صورت وجود هر گونه نقصی آن را درست نمایند. با توجه به تغییراتی که در این چند سال اخیر در زمینه کنکور سراسری ایجاد گردیده اعتراض به نتایج کنکور نیز تغییراتی به خود دیده است. از این رو در اینه مقاله توضیحاتی در زمینه اعتراض به نتایج کنکور ارائه خواهیم نمود تا داوطلبان در صورت مشکل بتوانند از این مقاله بهرمند گردند.

 

ادامه مطلب

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 پس از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و شرکت داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت داوطلبان در دو مرحله بایستی منتظر اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بمانند. این اعلام نتایج از این رو دو مرحله دارد که در مرحله اول اعلام نتایج اولیه می باشد ، در این مرحله داوطلبان کارنامه اولیه خود را دریافت می نمایند و از این روست که به این مرحله اعلام نتایج اولیه گفته می شود و در آن هنوز پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان مشخص نمی باشد. اما مهمترین و اصلی ترین اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مربوط به زمانی است که داوطلبان در انتخاب رشته شرکت نموده اند و در این مرحله لیست پذیرفته شدگان مشخص می گردد. در این مقاله در زمینه هر دو این اعلام نتایج توضیحاتی ارائه خواهیم نمود اما هدف اصلی اعلام نتایج نهایی می باشد. با توجه به این توضیحات در صورتی در زمینه اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت پرسش و یا ابهامی داشته باشید می توانید به ادامه این مقاله مراجعه نمایید.

 

ادامه مطلب

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 در چند سال اخیر که به طور کلی مراحل پذیرش در دانشگاه های کشور در تمامی مقاطع از جمله مقطع دکتری دچار تغییرات گسترده ای شد و آزمون ورودی دانشگاه های 

سراسری و آزاد ادغام گردید در زمینه مراحل پذیرش در دانشگاه آزاد در این مقطع دچار ابهامات مختلفی گردید که از جمله در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاداست . که برای داوطلبان سوالات متعددی در این زمینه ایجاد گردید. پس از این که آزمون دکتری ادغام گردید تمامی داوطلبانی که در آزمون دانشگاه سراسری شرکت نموده و مجاز شده اند می توانند در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت نمایند که این خود باعث رقابت بالا در این مرحله می گردد. با توجه به این توضیحات و به جهت اهمیت این مرحله در این مقاله به بیان توضیحاتی در زمینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد خواهیم پرداخت. از این رو در صورتی داوطلبان در این زمینه سوال یا ابهامی داشته باشند می توانند به ادامه این مقاله توجه نمایند.

 

ادامه مطلب

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 پس از این که داوطلبان تحصیل در مقطع ارشد بهداشت اقدام به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نمودند و در آزمون این دانشگاه شرکت کردند ، نتایج این دسته از داوطلبان از طریق سامان سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir اعلام می گردد. در این بازه زمانی مهمترین مسئله برای این داوطلبان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشد. در واقع در این مرحله داوطلبان بر اساس رتبه کسب نموده خود بایستی از میان رشته های مشخص اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نمایند تا بتوانند در یکی از این رشته محل های انتخابی پذیرش کسب نموده و ادامه تحصیل نمایند. در این مقاله نیز به دنبال بررسی و ارائه توضیحاتی در زمینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت خواهیم بود تا بتوانیم به سوالات داوطلبان در این زمینه پاسخ دهیم.

 

ادامه مطلب

انتخاب رشته کنکور انسانی

 کنکور انسانی معمولا در تمامی دوره ها جز گروه ها پر متقاضی ورود به دانشگاه بوده است. پس از شرکت در کنکور سراسری و پس از این که اعلام نتایج کنکور سراسریاز طریق سامانه سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت گرفت یکی از مراحل ورود به دانشگاه در این گروه به مانند دیگر گروه های آزمون سراسری انتخاب رشته کنکور انسانی می باشد. به طور کلی ممکن است انتخاب رشته کنکور سراسری برای آن دسته از داوطلبان که نسبت به آن اطلاعات کاملی ندارد مقوله ای مبهم و گنگ باشد. اما داوطلبان می توانند با کمی مطالعه نسبت بدان اطلاعات جامعی کسب نمایند و نگرش خود را نسبت به انتخاب رشته کنکور انسانی تغییر دهند. این مقاله نیز با همین هدف و برای ایجاد درک مناسبی نسبت به انتخاب رشته کنکور انسانی نگاشته شده است. از این رو امیدواریم داوطلبان کنکور انسانی با مطالعه مطالب ارائه شده در این مقاله دیدگاه مناسبی را نسبت به انتخاب رشته کنکور سراسری کسب نموده و در این مرحله نیز عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند.

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد